Tilbud

Ofte stillede spørgsmål

1. LEVERING: Hvor lang er leveringstiden på min bestilling?

Vi benytter Post Danmark til levering af breve og pakker. Er dine varer på lager og er din bestilling foretaget inden kl. 14.00 vil ordren blive pakket og afsendt samme dag. Hvis bestillingen foretages efter kl. 14.00 eller i weekenden, vil den blive afsendt først kommende hverdag.

Post Danmark tager normalt 1-3 dage om at levere en given ordre.


2. LEVERING: Hvordan sikrer i at min ordre ikke bliver skadet under afsendelse?

Til afsendelse af enkelte smykker benytter vi papæsker der specielt er lavet til afsendelse af smykker, derudover bliver de fleste smykker leveret i små forede poser som hjælper til med at beskytte smykket. Ved større bestillinger på mange smykker, pakkes ordren forsvarligt i æsker.


3. LEVERING: Hvad koster fragten?

Prisen på fragt afhænger af valgt leveringsmetode og varemængden. Men den løber fra 0kr (altså gratis) til 75kr ved afsendelse af en pakke med track&trace nummer.


4. LEVERING: Hvad hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer?

Hvis du ikke er til stede når posten kommer vil pakken blive afleveret i din postkasse. Hvis det er en større ordre og pakken derfor ikke kan være i din postkasse vil der blive afleveret en seddel i din postkasse i stedet, her står der så hvor du skal afhente din pakke. Afhenter du ikke din pakke indenfor den angivne frist, vil pakken blive returneret til os og vi vil kontakte dig for at høre hvad vi skal gøre med pakken.


5. LEVERING: Min ordre står som Leveret, leveret men jeg har ikke modtaget den?

Så snart vi har afsendt en ordre, bliver den sat til at være leveret – derfor kan der godt gå et par dage inden du modtager din ordre. Hvis der er gået nogle dage siden du har modtaget din faktura, så ligger din pakke højest sandsynligt på posthuset. Postbuddet kan have glemt at lægge en pakkeseddel i din postkasse, det er også nemt at overse pakkesedler og smide dem ud sammen med reklamerne. Prøv på dit posthus om de har pakken, i så fald kan den udleveres mod forevisning af gyldigt id. Er pakken ikke afhentet efter 14 dage sendes den retur til os hvorefter vi vil kontakte dig.


6. LEVERING: Leverer i kun til Danmark?

Bestillinger foretaget på vores hjemmeside leveres kun til Danmark, bor du på Færøerne, Grønland eller i udlandet i øvrigt kan vi godt arrangere speciel levering.

For at arrangere en levering til udlandet bedes du venligst kontakte os.


7. LEVERING: Kan jeg afhente min vare hos jer?

Nej det kan du desværre ikke. Alle breve og pakker sendes med Post Danmark.


8. BESTILLING: Kan jeg tilføje ekstra varer til en allerede afgivet ordre?

Nej det kan du desværre ikke, hvis du kontakter os kan du derimod få din ordre annulleret. Herefter kan du foretage samme bestilling igen og tilføje de ekstra varer.


9. BESTILLING: Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?

Når du har afgivet en bestilling sender vi automatisk en ordrebekræftelse til den e-mail adresse du er registreret med. Hvis du mod forventning ikke har modtaget ordrebekræftelsen bør du kontrollere om din e-mail adresse er korrekt angivet. Alternativt kan den afsendte e-mail være blevet opfanget i dit spam filter så prøv også at se om det er tilfældet. Ønsker du at få fremsendt en ny ordrebekræftelse kan du kontakte os hvorefter vi vil fremsende en ny.


10. BESTILLING: Hvordan retter jeg mine oplysninger?

Du kan opdatere dine personlige oplysninger ved at logge ind på ”Min konto” og trykke på ”Personlig info” i menuen til venstre. Det er vigtigt at din e-mail adresse her er korrekt da det er hertil vi sender faktura mm.


11. BESTILLING: Er alle varer på hjemmesiden på lager?

Ja som udgangspunkt er alle varer der er vist på vores hjemmeside på lager. Varer der er vist som værende udsolgt er naturligvis en undtagelse, er en vare udsolgt vare kan man vælge at blive informeret når denne vare igen kommer på lager.


12. SIKKERHED: Hvilke betalingsformer kan man anvende hos in-Smykker?

Hos in-Smykker kan der kun handles med betalingskort, vi modtager følgende betalingskort: Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Elektron, Eurocard/MasterCard, MasterCard Debet, Maestro, Diners Club og JCB.
Der betales pt. ingen kortgebyr på hjemmesiden.


13. SIKKERHED: Kan jeg risikere at der er skjulte gebyrer?

Nej – såfremt der er nogle gebyrer i forbindelse med din ordre eller det anvendte kreditkort, betales de af in-Smykker. Du kan derfor regne med at det du ser på din bestilling er det fulde beløb du kommer til at betale, hverken mere eller mindre.


14. SIKKERHED: Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Pengene trækkes først fra din konto når ordren er afsendt, du kan endvidere være sikker på at der aldrig vil blive trukket et større beløb end det afgivne ordrebeløb. På dit kontoudtog vil der stå in-Smykker ApS.


15. SIKKERHED: Hvordan får jeg mine penge retur?

Har du fortrudt dit køb, vil pengene blive betalt tilbage til samme kort som blev benyttet ved købet. Tilbagebetalingen vil finde sted efter vi har modtaget returvarerne, og pengene vil normalt være på din konto inden for en uge.


16. SIKKERHED: Er det sikkert at betale med Dankort eller kreditkort hos in-Smykker?

Ja det er det, in-Smykker benytter sig af en af de af PBS/NETS godkendte betalingsgateways. Da de betalingsoplysninger du indtaster sendes i krypteret form vil de ikke kunne læses af hverken in-Smykker eller tredjepart.

Du har altid muligheden for at afvise en betaling når du modtager din betalingsoversigt. Du har endvidere ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der ligesom in-Smykker, benytter SSL i sit betalingssystem. Hvilket faktisk betyder at du er bedre sikret end ved fysiske handler – hvor der skal betales en selvrisiko.


17. REKLAMATION: Jeg har modtaget en forkert vare – hvad nu?

Skulle vi mod forventning have afsendt en forkert vare, bedes du kontakte os og vi vil straks fremsende den korrekte vare. Sammen med den korrekte vare vil vi så fremsende en frankeret svarkuvert, der bedes anvendes til at sende den forkerte vare retur.


18. REKLAMATION: Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb?

Du kan inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre returnere varen til os. Ved returnering skal varen være ubrugt og fremsendes i original indpakning. For mere information omkring returnering af varer se venligst punktet ”Fortrydelse af køb og returnering” i vores handelsbetingelser.


19. REKLAMATION: Jeg har modtaget en defekt vare – hvad gør jeg nu?

Har du været så uheldig at modtage en defekt vare, eller en vare er gået i stykker under fragt, bedes du venligst kontakte os for at få arrangeret en ombytning. Fremgangsmetoden vil være den samme som ved et fortrudt køb, der står også mere omkring dette under punktet ”Reklamationer” i vores handelsbetingelser.